  • 1. Data: 2006-01-24 21:47:27
    Temat: mała księgowość - fa korygująca
    Od: "Crump" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy może ktoś wie jak się wprowadza w "małej księgowości" z Rzeczpospolitej
    fakturę korygującą. Dodam, że korygowana jest fa sprzedaży i to w dół (była
    reklamacja sprzedanego towaru). Być może pytanie wyda się Wam trywialne, ale
    do mnie jakoś nie dociera, to co piszą w pomocy programu, że mam wprowadzić
    wartość skorygowaną bez znaku minus:( Proszę o pilną pomoc, bo 25- ty juz
    jutro....