  • 1. Data: 2003-07-03 13:02:19
    Temat: mieszkanie-darowizna -podatek
    Od: "kamila" <k...@N...gazeta.pl>

    witam wszystkich serdecznie,
    chciałabym sprzedać mieszkanie, które dostałam w darowiźnie od matki. Nie
    minęło jeszcze pięć la od darowizny, więc będę musiała zapłacić podatek. Czy
    ktoś się orientuje jakiej wysokości może być ten podatek?
    Z góry dzięki.
    kamila

  • 2. Data: 2003-07-05 13:46:01
    Temat: Re: mieszkanie-darowizna -podatek
    Od: "Ewa Pawliszyn" <e...@b...pl>

    10% wartosci sprzedazy mieszkania

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-07-06 09:17:41
    Od: s...@b...pl

    Witam

> [...]
    > minęło jeszcze pięć la od darowizny, więc będę musiała zapłacić podatek. Czy
    > ktoś się orientuje jakiej wysokości może być ten podatek?

    10% wartości mieszkania

    Chyba że w ciągu dwóch lat kupisz za te pieniądze inne mieszkanie.
    Uważaj bo jeśli powiesz US że wydasz te pieniądze na zakup mieszkania a tego
    nie zrobisz albo wydasz nie wszystkie pieniądze to będziesz musiała
    zapłacić zaległy podatek plus odsetki karne.

    Pozdrawiam
    SJ