  • 1. Data: 2003-07-02 20:47:33
    Temat: Polecenie wpłaty na konto - Poczta
    Od: "Marg" <m...@s...pl>

    Czy polecenie wpłaty - naklejane z tyłu listu poleconego pobraniowego może
    być wydrukowane na czarno białej drukarce na A4 i zgięte na 4 części, czy
    musi to być oryginalny różowy papier - widziałem taki w sklepach z
    wyposażeniem biura. Mam dosyć dobry program do druku formularzy, ale nie mam
    kolorowej drukarki i mam wątpliwości. Czy może to być dowolny formularz
    wpłaty na konto (np. taki jak w banku z miejscem na pieczątkę itp.) - czy
    musi być koniecznie z logo Poczty Polskiej?

    Dziękuję za odpowiedź