  • 1. Data: 2004-12-31 17:57:14
    Temat: mieszkanie z przetargu
    Od: "Hesia" <h...@t...pl>

    nabylam mieszkanie w drodze przetargu, od spoldzielni. notariusz nie byl mi
    potrzebny. czy bede musiala zaplacic podatek od czynosci cywilno-prawnych ?
    panie w us nieco sa zaklopotane brakiem notariusza i nie potrafia mi
    odpowiedziec.
    --
    Hesia
    [WRO-tka]

  • 2. Data: 2005-01-02 18:22:48
    Temat: Re: mieszkanie z przetargu
    Od: "Wieslaw" <k...@c...pl>

    > nabylam mieszkanie w drodze przetargu, od spoldzielni. notariusz nie byl
    mi
    > potrzebny. czy bede musiala zaplacic podatek od czynosci cywilno-prawnych
    ?
    Nabycie spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu bo chyba o taki fakt
    tu chodzi na rynku pierwotnym czyli od spółdzielni nie jest obarczony
    podatkiem od czynności cywilno prawnych czyli dawnej opłaty skarbowej
    natomiast mamy tu doczynienie z tzw. wpisowym na rzecz spółdzielni przy
    przyjmowaniu w poczet członków spółdzielni aczkolwiek bycie członkiem
    spółdzielni nie jest warunkiem koniecznym. Pozdrawiam Wiesław

  • 3. Data: 2005-01-03 14:45:00
    Od: "Hesia" <h...@t...pl>

    "Wieslaw" <k...@c...pl> wrote in message news:

> [...]
    > przyjmowaniu w poczet członków spółdzielni aczkolwiek bycie członkiem
    > spółdzielni nie jest warunkiem koniecznym. Pozdrawiam Wiesław

    dzieki bardzo
    konkretnie i prawdziwie;-)

    --
    Hesia