  • 1. Data: 2004-12-31 20:29:04
    Temat: Zus za kilka dni!!!!
    Od: "Jacek Myśliński" <j...@k...tpsa.pl>

    Czy może mi ktoś poradzić jak wyliczyć ZUS za kilka dni tj. od 27.12.04 do
    31.12.04.

    Rozumiem, że zdrowotne całe a co z resztą???

    dziękuję,
    J.M.

  • 2. Data: 2005-01-06 08:41:58
    Temat: Re: Zus za kilka dni!!!!
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Jacek Myśliński wrote:

    > Czy może mi ktoś poradzić jak wyliczyć ZUS za kilka dni tj. od
    > 27.12.04 do 31.12.04.
    >
    > Rozumiem, że zdrowotne całe a co z resztą???

    Jeżeli to ZUS z umowy o pracę albo umowy zlecenia, to czas jest
    nieważny. Liczy sie tylko wypłacona kwota

  • 3. Data: 2005-01-06 09:51:24
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Jeżeli to ZUS z umowy o pracę albo umowy zlecenia, to czas jest
    > nieważny. Liczy sie tylko wypłacona kwota

    A jeśli DG to wychodzi Ci bodajże 5 dni.
    To płacisz 5/31 stawki.

  • 4. Data: 2005-01-06 10:04:03
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Bzooo wrote:

    > A jeśli DG to wychodzi Ci bodajże 5 dni.
    > To płacisz 5/31 stawki.

    Pewny jestes ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2005-01-06 10:15:32
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Pewny jestes ?

    27, 28, 29, 30, 31
    to chyba pięć ?
    Płaciłem kiedyś za "od 8 do końca miesiąca"
    to mi w zusie kazali policzyś liczbe dni i zapłacić
    proporcjonalnie. Analogicznie uzyskałem wynik
    powyższy.