  • 1. Data: 2004-03-03 20:16:05
    Temat: minimalna wartosc towaru podlegajaca ocleniu
    Od: "Marcin Maj" <m...@w...pl>

    Witam

    Chcialbym wiedziec jaka jest obecnie minimalna wartosc towaru by liczono od
    niego clo? Interesuje mnie sprzet fotograficzny, znalazlem ze na obiektywy
    (9002) jest 9% cła +22% vatu , jednak czy to dotyczy kazdego? czy moze musi
    on przekroczyc pewien prog wartosci by liczono clo? czy transport tez jest
    doliczany do wartosci towaru przysylanego z zagranicy (np air mail) ?
    zagadnienia liczenia cła sa dla mnie czarna magia i dlatego pytam, z gory
    dziekuje za odpowiedzi

    pozdrawiam
    marcin