  • 1. Data: 2004-03-03 18:10:45
    Temat: podatek od akcji pracowniczych a darowizna
    Od: "olo" <o...@e...pl>

    Mam pytanie do szanownych grupowiczów czy ktoś orientuje sie jak jest z
    zapłatą podatku przy sprzedaży akcji pracowniczych przez osobe która
    otrzymała je w darowiznie.
    Chodzi o to aby zapłacić mnieszy podatek Z tego co kiedyś zasłyszałem gdy
    sprzedaje osoba która te akcje otrzymała płaci 19%, a gdy osoba obdarowana
    płaci od wartośc darowizny chyba 7% apotem od róznicy wartości po jakiej
    sprzedała a wart po jakiej nabyła w darowiznie -19%. Dzieki temu mozna było
    zaoszczedzić nawet 50% w podatku.
    Czy ktoś z Was korzystał z takiego sposobu ,czy to działa i jest aktualne.

    o...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-03-03 18:24:09
    Temat: Re: podatek od akcji pracowniczych a darowizna
    Od: "gty" <g...@p...skasuj.onet.pl>

    Jasne, przepusc to przez firme na wyspach dziewiczych a nastepnie odkup po
    wyzszej cenie niz sprzedaz je. Od strat podatku nie ma wcale.

  • 3. Data: 2004-03-03 21:11:17
    Od: "penio" <p...@i...pl>

    zapomnij