  • 1. Data: 2006-03-20 11:10:54
    Temat: kupno sprzedaz uslug, a VAT
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    Mam zamiar uruchomic dzialalnosc polegajaca na posrednictwie uslug.
    Kupuje uslugi od firmy A i sprzedaje je dalej osobom fizycznym i firmom,
    wystawiajac przy tym faktury VAT. Zastanawiam sie tylko nad
    oplacalnoscia. Kupujac usluge musze do jej kosztow doliczyc VAT.
    Sprzedajac takze doliczam VAT. Czy w takim razie w koncowym rozliczeniu
    fiskus otrzymjue podwojny VAT - raz ode mnie, raz od moich klientow?
    Dobrze rozumuje?

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 2. Data: 2006-03-20 11:44:04
    Temat: Re: kupno sprzedaz uslug, a VAT
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    BbT wrote:

> [...]
    > firmom, wystawiajac przy tym faktury VAT. Zastanawiam sie tylko nad
    > oplacalnoscia. Kupujac usluge musze do jej kosztow doliczyc VAT.

    Tu jest błąd. Kupując usługę odliczasz VAT naliczony w jej cenie od
    VAT-u który sam zapłacisz.