  • 1. Data: 2006-03-20 09:18:07
    Temat: Fundusz Pracy i dobrowolne chorobowe
    Od: "Adam" <a...@k...chip.pl>

    Witam,

    [VAT, KPIR]
    Czy składka na Fundusz Pracy jest kosztem?
    Analogicznie składka na dobrowolne ubezpieczenie chorobowe.
    Jeśli tak to czy odliczamy je na PIT-5 w częsci dotyczącej składek na
    ubezpieczenie
    czy jako koszt do KPIR?

    Pozdrawiam
    Adam

    .

  • 2. Data: 2006-03-20 09:28:01
    Temat: Re: Fundusz Pracy i dobrowolne chorobowe
    Od: "Adam" <a...@k...chip.pl>

    --
    .

> [...]
    > Analogicznie składka na dobrowolne ubezpieczenie chorobowe.
    > Jeśli tak to czy odliczamy je na PIT-5 w częsci dotyczącej składek na

    już wiem że Fundusz Pracy w KPIR,
    (przeczytałem poniżej w postach :-)) )
    pozostaje tylko kwestia dobrowolnego chorobowego

  • 3. Data: 2006-03-20 09:55:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Adam wrote:

    Dobrowolne chorobowe to jest jeden przelew razem z innymi społecznymi.
    I razem z nimi masz wybór albo KPiR albo PIT-5

    Nie jest przyjęte pisanie całego postu w stopce.