  • 1. Data: 2002-12-15 18:42:47
    Temat: mozna odliczyc ?
    Od: "jasiu74" <j...@n...gazeta.pl>

    Czy moge odliczyc (jesli tak to na jakiej podstawie) jako osoba fizyczna
    instlacje sieci komputerowej (ogolnie chodzi o internet). na fakturze mam:
    instlacja sieci komputerowej+przylaczenie do sieci. Uwaga - nie jest to SDI
    (TPSA), tylko miejska siec komputerowa. I drugie pytanie: czy miesieczny
    abonament za internet mozna sobie odliczyc jako "Wydatki na odpłatne
    dokształcanie i doskonalenie zawodowe podatnika" lub inne ?
    jasiu

  • 2. Data: 2002-12-17 21:37:29
    Temat: Re: mozna odliczyc ?
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Sun, 15 Dec 2002, jasiu74 wrote:

    >+ Czy moge odliczyc (jesli tak to na jakiej podstawie) jako osoba fizyczna
    >+ instlacje sieci komputerowej (ogolnie chodzi o internet).

    Tytuł "osoby fizycznej" AFAIK nie uprawnia do żadnych odliczeń ;)
    Na DG oczywiście, jako pracownik - nie, bo wielokroć tu już było
    że nie przedwidziano odliczania usług ! (tylko "sprzęt").

    pzdr., Gotfryd