  • 1. Data: 2005-03-22 08:55:09
    Temat: na fakturze slownie<>do zaplaty
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    Wlasnie sie zorientowalismy, ze przez blad w programie do wystawiania
    faktur mamy inna kwote do zaplaty slownie, a inna liczbowo. Np.

    Do zaplaty: 50 zl (poprawna wartosc)
    Slownie: czterdziesci dziewiec zlotych zero groszy.

    Co zrobic z takimi fakturami? (nie jest to jedna, tylko prawie wszystkie
    z jednego miesiaca). Wymiana u klientow raczej nie wchodzi w gre.

    pozdrowienia
    a.

  • 2. Data: 2005-03-22 10:27:23
    Temat: Re: na fakturze slownie<>do zaplaty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Mar 2005, Wemif wrote:

> [...]
    >+ Co zrobic z takimi fakturami? (nie jest to jedna, tylko prawie wszystkie
    >+ z jednego miesiaca). Wymiana u klientow raczej nie wchodzi w gre.

    IMHO sprawa jest prosta: błąd jest w "kwocie" (co z tego iż tylko
    w jednej formie) więc pozostaje wyłącznie wystawienie faktur
    korygujących.
    "
    Pozycja: wartość słownie
    było: czterdzieści dziewięć złotych zero groszy
    ma być: pięćdziesiąt złotych zero groszy
    "

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-03-22 12:17:38
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    > Pozycja: warto?? s?ownie
    > by?o: czterdzie?ci dziewi?? z?otych zero groszy
    > ma by?: pi??dziesi?t z?otych zero groszy

    Dziekuje za szybka odpowiedz, pozdrawiam!
    Andrzej

  • 4. Data: 2005-03-22 14:28:17
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jeszcze pytanie o numeracje,

    Faktury mam numerowane tak: 10/3/2005, gdzie 10 to numer w miesiacu,
    3 to miesiac. Chcialbym aby numer faktury korygujacej byl numerem
    faktury plus jakis ciag znakow. Wiem, ze numeracja musi byc ciagla,
    ale czy moge numerowac osobno korekty do kazdej faktury?
    czyli np. K1/10/3/2005 to by byla pierwsza korekta do faktury
    o numerze 10/3/2005 itp? (chodzi mi o to aby nie musiec pamietac numerow
    korekt w programie tylko by moc je latwo generowac, nie bedzie korekt do
    kazdej faktury)

    Andrzej

  • 5. Data: 2005-03-22 22:52:03
    Od: "Driv" <d...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > ale czy moge numerowac osobno korekty do kazdej faktury?
    > czyli np. K1/10/3/2005 to by byla pierwsza korekta do faktury
    > o numerze 10/3/2005 itp?
    Możesz, podobnie robi tpsa ostatnio dostałem korektę ze zmiennym członem w
    środku numeru np. /001/ następnie korekta /002/ i jeszcze jedna /003/. Ważne
    aby były chronologicznie.
    Driv