  • 1. Data: 2005-03-21 21:37:36
    Temat: samochód prywatny - wprowadzenie do ŚT
    Od: "zenon" <z...@w...pl>

    Witam!
    Prowadzę jednoosobową DG. Mam możliwość zakupu samochodu poniżej ceny
    rynkowej, chciałbym go jednak wprowadzić do Ewidencji Środków Trwałych po
    cenie rynkowej w celu przeprowadzenie amorytzacji większej kwoty.
    Czy mogę kupić auto (umowa kupna-sprzedazy poniżej ceny rynkowej) jako osoba
    prywatna i dopiero po jakimś wprowadzić je do EŚT (ale w cenie rynkowej)
    Jeżeli tak to po jakim czasie? I jak przeprowadzić taki manewr w paierach
    żeby było OK?
    dzieki za podpowiedzi
    zl