  • Data: 2004-11-30 19:29:52
    Temat: nabywca w fakturze VAT
    Od: "Vei" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ostatnio zadaje same banalne pytanie, ale uwierzcie mi, ze uzeranie sie z
    Administracja w Lodzi, gdzie wynajmuje lokal na sklep preszlo moje najsmielsze
    oczekiwania.
    Dostalam pierwsza fakture za wynajem, dostawe wody, wywoz nieczystosci i
    odprowadzenie sciekow - wszystko w jednym dokumencie.
    Pytania:
    1) Czy faktura powinna byc wystawiona na siedzibe mojej firmy?
    Siedzibe mam w innym miejscu, ale fakture wystawiono mi z adresem wynajmowanego
    lokalu. Pomijam, ze wystawiono ja na moje nazwisko, a nie na nazwe firmy :))))
    Juz naprawde zaczynam zastanawiac sie, czy moze to ja nic nie umiem i nie wiem.

    2) W polu ilosc sa puste miejsca. Faktura opiewa na okres 19-30.11.2004, bo od
    19 listopada najmuje lokal. Ksiegowa, ktora wystawiala fakture widac nie
    wiedziala co wpisac i zostawila puste miejsca, ale np. w wywozie nieczystosci
    mam cene jednostkowa 20 zł, a wartość bez podatku 4 zł. Mam wrzenie, ze cos tu
    jest nie tak.

    Pozdrawiam i czekam na rozjasnienie mi w umysle.