  • Data: 2004-01-02 11:39:58
    Temat: nadplacony VAT
    Od: "Centrum Polskiej Rehabilitacji" <i...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie odnosnie ubiegania sie w US o zwrot nadplaconego VAT'u. Wiem
    juz, ze w takim przypadku automatycznie mam kontrole i podobno zeby nie bylo
    problemu musze miec:
    - wszystkie FV zaplacone (nawet te nieprzeterminowane)
    - do kazdej FV dolaczony dowod zaplaty (np. przelew)
    Prawda to wszystko? Mam sporo VAT'u nadplacone, przekretow zadnych nie robie
    wiec kontroli sie nie boje ale te dwa punkty sa w moim przypadku zupelnie
    nierealne do spelnienia... mozna jakos inaczej z tego wybrnac?
    raf