  • 1. Data: 2002-06-24 07:41:56
    Temat: najem a rachunek
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    witam

    czy wynajmujac mieszkanie na cele mieszkalne mam obowiązek jako wynajmujacy
    wystawic rachunek osobie ktora korzysta z tego mieszkania, czy moge tego nie
    robic, a pobierac pieniądze na podstawie umowy najmu

    jacek

  • 2. Data: 2002-06-26 21:17:49
    Temat: Re: najem a rachunek
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Jun 2002, jacek wrote:

> [...]
    >+ wystawic rachunek osobie ktora korzysta z tego mieszkania, czy moge tego nie
    >+ robic, a pobierac pieniądze na podstawie umowy najmu

    Z ciekawości: a co zrobisz jak wynajmujący powie ci że "przecież
    zapłaciłem, Pan nigdy nie wystawia rachunku !" ?

    Pozdrowienia, Gotfryd