  • 1. Data: 2002-09-06 16:45:07
    Temat: najem po raz kolejny
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    witam wszystkich
    chciałbym się "łopatologicznie" dowiedzieć jak wygląda sprawa z najmem
    lokalu na działalność gospodarczą -
    wytłumaczę na przykładzie:
    dzwonię do faceta co chce mi lokal wynająć, cena 1500 za miesiąc, twierdzi,
    że nie jest płatnikiem VAT
    czy w takim wypadku ja muszę odprowadzać dodatkowe 22% VAT czy wygląda to
    jakoś inaczej - w dwóch przypadkach: gdy mam KPiR jako bezvatowiec i KPiR z
    VAT-em?
    A może zna ktoś linki gdzie całkowicie początkujący w temacie mógłby o tym
    "po ludzku" poczytać?
    pozdr
    plemek

  • 2. Data: 2002-09-06 19:06:10
    Temat: Re: najem po raz kolejny
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plemek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > VAT-em?
    > A może zna ktoś linki gdzie całkowicie początkujący w temacie mógłby o tym

    Jeśli ktoś nie jest VAT-manem - to cała kwota jest KUP.