  • 1. Data: 2002-09-06 14:02:02
    Temat: Napastowanie przez Microsoft
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    proszę o pomoc

    codziennie dodsaje emaile od microsoftu ze nie zarejestrowalem jakiegos
    masengara
    dodal ze mam legalne zarejestrowane oprogramowanie
    na poczatku moze i chcielem odpowiedziec na ich ponaglenia
    ale jak mi zaczeli codziennie spamowac konto to sie wkurzylem
    i odpisalem ze sobie nie zycze
    rzecz jasna ich automat odeslal to d mnie bez komentarza i zabawa zaczela
    sie na nowo
    chce tym "............. " z microsoftu zalozyc sprawe o wymuszanie dzialan
    wiem ze wszyscy nie cierpicie tej firmy wiec licze na pomoc
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-09-06 14:34:44
    Temat: Re: Napastowanie przez Microsoft
    Od: "Tym" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    > proszę o pomoc
    >
    > codziennie dodsaje emaile od microsoftu ze nie zarejestrowalem jakiegos
    > masengara

    Sprawdzał Pan, czy faktycznie maile pochodzą od M$? Z jakiego serwera
    zostały wysłane (można to sprawdzić w źródle wiadomości)? Może ktoś zrobił
    głupi żart?
    Tym

  • 3. Data: 2002-09-06 14:51:37
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Takie cos dostaje codziennie ......
    Sorry zyjemy w demokratycznym wolnym kraju nie pozwolmy na takie praktyki
    giganta
    I jescze mi pisza codziennie ze musze zarejestrowac ten badziewny masenger
    ja im na to ze NIC nie musze.....
    Prosze o pomoc mysle ze wielu z nas ma ten sam problem

  • 4. Data: 2002-09-06 14:58:24
    Od: "Tym" <t...@g...pl>

    No nie jest tak źle... Podali linka do anulowania:
    http://register.passport.com/EmailPage.srf?EmailID=1
    4B1000080A39D75&URLNum=1
    Coś Pan już z nim robił? Na stronie jest informacja, że adres email został
    podany omyłkowo, przepraszamy za niedogodności itp.
    Tym

  • 5. Data: 2002-09-06 15:08:42
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Nie mam pojecia nie znam sie na tym
    Piotr

  • 6. Data: 2002-09-06 15:09:36
    Od: "Tym" <t...@g...pl>

    > ja im na to ze NIC nie musze.....
    Na dole jest informacja, żeby nie odpowiadać na ten adres, bo to automat i
    nikt nie czyta...

    > Prosze o pomoc mysle ze wielu z nas ma ten sam problem
    Na przyszłość polecam narzędzie XP AntiSpy, które pozwala wyłączyć różne
    funkcje szpiegowania i inne bzdury w WinXP i całkowicie usunąć Messengera (o
    ile nie jest Panu niezbędny, w co wątpię...). Jest nawet polska wersja :-)
    http://www.xp-antispy.de/XPAntiSpy3-Polish.zip

    Tym

  • 7. Data: 2002-09-07 10:09:40
    Od: "sebart" <s...@p...com>

    sprawa z informatycznego punktu widzenia jest oczywista i calkiem prosta

    zapewne przy instalacji XP ktos kto to robil wyrazil wole zarejestrowania
    sie w NET.Passport
    klikajac TAK o jeden raz za duzo.

    Ciekawy jest natomiast problem prawny ktory Pan zglosil , bo skoro
    kupil pan "pudelkową" wersje XP po polsku i nie ma pan obowiazku znac
    angielskiego
    to dlaczego mialby pan odpowiadac na maile ktorych pan nie rozumie

    ale jesli rejestracja w NET.Passport jest inicjowana przez instalatora
    wersji OEM win xp
    to obowiazek instalacji spoczywa na producencie komputera i to pewnie do
    niego
    microsoft Pana odesle , a on z kolei tlumaczyć nieznajomoscia angielskiego
    sie nie moze
    < umowa OEM >

    moge sie oczywiscie mylic.
    Seba.