  • 1. Data: 2004-03-14 14:42:29
    Temat: nazwa firmy
    Od: ala <a...@y...com>

    poczytalam sobie wczesniejsze posty do p. Jarka i nasunely mi sie watpliwosci co
    mojej DG.
    W rejestrze mam wpis pod nazwa: indywidualna praktyka lekarska- imie i nazwisko
    (+adres)
    natomiast regon wystawiono mi z nazwa: gabinet lekarski - imie i nazwisko (+adres) i
    tak mam zgloszone w formularzu NIP1 do US.
    Czy na rachunkach moge poslugiwac sie pieczatka: indywidualna praktyka lekarska -imie
    i nazwisko, adres?
    Pozdrawiam grupowiczow.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-03-16 10:17:52
    Temat: Re: nazwa firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Mar 2004, ala wrote:

> [...]
    >+ natomiast regon wystawiono mi z nazwa: gabinet lekarski - imie i nazwisko (+adres)
    >+ i tak mam zgloszone w formularzu NIP1 do US.

    Hm... "samo się wpisało" czy to *jednak* twoja zasługa ? :)
    Ja bym rozważał czy by nie ujednolicić pod jakimś pozorem...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)