  • 1. Data: 2004-03-15 11:16:31
    Temat: nazwa firmy (wątpliwości)
    Od: ala <a...@y...com>

    W rejestrze mam wpis pod nazwa: indywidualna praktyka lekarska- imie i nazwisko
    (+adres)
    natomiast regon wystawiono mi z nazwa: gabinet lekarski - imie i nazwisko (+adres) i
    tak mam zgloszone w formularzu NIP1 do US.
    Pieczatke firmy zrobilam przed otrzymaniem regonu. Moje pytanie brzmi tak:
    Czy na rachunkach moge poslugiwac sie pieczatka: indywidualna praktyka lekarska -imie
    i nazwisko, adres?
    czy raczej powinnam zmienic na \'gabinet itd.\'
    bo w sumie to chyba jest to samo...
    Pozdrawiam grupowiczow.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-03-19 15:57:31
    Temat: Re: nazwa firmy (wątpliwości)
    Od: "WaLker" <j...@p...com>

    Użytkownik "ala" <a...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    lekarska -imie i nazwisko, adres?
    > czy raczej powinnam zmienic na \'gabinet itd.\'

    Witam!

    Chciałbym się podłączyć do pytania z następującym problemem: przy składaniu
    wniosku o rozpoczęcie DG trzeba było podać swoje imiona, nazwisko i
    oznaczenie przedsiębiorcy ( po polsku to chyba oznacza nazwę firmy?), tak
    więc oczywiście podałem te dane. A tu mi nagle przychodzi potwierdzenie
    wpisu do ewidencji i moja firma nazywa się: nazwa 1imię 2imię nazwisko!
    Rozumiem, że przepis mówi, iż nazwa, imię i nazwisko stanowią nieodłącznie
    nazwę firmy, ale dlaczego te młotki wstawiły mi dwa imiona? Jakiś geniusz
    nie wyodrębnił na formularzu odpowiednich rubryk i efekt wygląda to
    kretyńsko ( chyba, że ktoś jest hrabią :-). Oczywiście ja nie używam w
    nazwie firmy mojego drugiego imienia. Czy łamię przepisy?

    Pozdrawiam
    WaLker

  • 3. Data: 2004-03-19 23:25:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Mar 2004, WaLker wrote:
    [...]
    >+ wniosku o rozpoczęcie DG trzeba było podać swoje imiona, nazwisko i
    >+ oznaczenie przedsiębiorcy ( po polsku to chyba oznacza nazwę firmy?)

    Chyba nie :)
    Nazwą firmy jest słowo "firma", bo firma to jest własnie "nazwa
    działalności gospodarczej" !
    A zagwozdki chilowo nie skomentuję :[ (z braku konceptu)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)