  • 1. Data: 2014-03-20 23:15:11
    Temat: niby prosta sprawa - pit-8c
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    dostałem znienacka, pit-8c z banku z wykazanym przychodem 70 zł (nagroda
    pieniężną w jakimś programie)... czy dobrze rozumiem, że mam od tego
    zapłacić podatek ?

    jeśli tak, to jak mam ten przychód rozliczyć (gdzie wpisać) skoro
    rozliczam się rocznie w PIT-36L (liniowy) ? -tam nie ma rubryki inne
    przychody...

  • 2. Data: 2014-03-21 10:15:01
    Temat: Re: niby prosta sprawa - pit-8c
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 20 marca 2014 23:15:11 UTC+1 użytkownik news napisał:

    > jeśli tak, to jak mam ten przychód rozliczyć (gdzie wpisać) skoro
    > rozliczam się rocznie w PIT-36L (liniowy) ? -tam nie ma rubryki inne
    > przychody...

    Jeżeli masz dochody wzajemnie rozdzielne (np. DG na ryczałcie i etat) to składasz
    oddzielnie pity do każdego dochodu. W przykładzie: PIT28 i PIT37. Może tak być u
    ciebie, ze dodatkowo musisz złożyć PIT37 i tam zawrzeć dochody nie podlegające pod
    liniowy.

  • 3. Data: 2014-03-21 12:22:21
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-03-21 10:15, s...@g...com pisze:

> [...]
    ciebie, ze dodatkowo musisz złożyć PIT37 i tam zawrzeć dochody nie podlegające pod

    nie mam etatu, tylko dg na liniowym 19% (złożyłem już pit-36L)

    czy mam zatem dodatkowo do końca kwietnia złożyć pit-36 ? wynika z niego
    zapłata zero... (z tego przychodu 70 zł)