  • 1. Data: 2005-11-29 21:35:09
    Temat: nowa DG
    Od: "JaroW" <J...@w...pl>

    Czy warto rozpoczynać działalność gospodarczą jeszcze w tym roku czy
    poczekać z tym do nowego roku?
    Czy jeżeli byłem wcześniej zatrudniony w pewnej firmie i odszedłem z tamtąd
    to czy będę płacił mniejszy ZUS prowadząc działalność gospodarczą?

  • 2. Data: 2005-11-29 22:49:26
    Temat: Re: nowa DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Nov 2005, JaroW wrote:

    > Czy warto rozpoczynać działalność gospodarczą jeszcze w tym roku czy
    > poczekać z tym do nowego roku?

    "zależy".
    Jak np. komuś zależy na zwolnieniu z VAT albo zwolnieniu z posiadania
    kasy fiskalnej to uzyskanie przychodów opodatkowanych (ale MAŁYCH,
    żeby zmieścić się w limicie !) może dwukrotnie zwiększyć limit
    zwolnienia tudzież zwalniając od łamania sobie głowy jak to jest
    z "proporcjonalnością" tegoż limitu.
    Czynników IMO jest sporo.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd