  • 1. Data: 2003-03-17 18:38:25
    Temat: nowa wita i prosi o pomoc :]
    Od: t...@p...onet.pl

    witam. jestem nowa :]. pozdrawiam Was serdecznie.

    chce prowadzic sprzedaz płyt vinylowych. plyty zamierzam kupowac prosto od
    wytworni zagranicznych. ilosc płyt bedzie niewielka : czasem kilkanascie,
    czasem wiecej. jak to wprowadzic do ksiazki podatkowej? to jak to wszystko
    oclic ? do osoby prywatnej przychodzi po prostu paczka. a co jezeli
    sprowadzam plyty na firme ? czytalam juz o cle i nic z tego nie rozumiem.
    jezeli do tego dojda koszulki wytworni, ktore pozniej chcialabym sprzedac ?
    jak to zrobic?
    oczywiscie, zeby nie stracic i nie wejsc w konflikt z prawem (jest to
    mozliwe?)
    wdzieczna za pomoc. bede. jestem. :]

  • 2. Data: 2003-03-17 18:48:11
    Temat: Re: nowa wita i prosi o pomoc :]
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > wdzieczna za pomoc. bede. jestem. :]
    >
    > albo paczka na osobe prywatną i cło etc z grzywki albo oficjalnie na firmę a
    wtedy to współczuję, a nawet odradzam samodzielnego zgłębiania tematu odprawy
    celnej, przy niewielkiej ilości płyt skórka niewarta wyprawki no chyba że
    lubisz wyzwania albo masz zaprzyjaźnioną agencje celną ;-)

  • 3. Data: 2003-03-17 19:06:10
    Od: t...@p...onet.pl

    w takim razie czy moge kupic jako osoba prywatna i sprzedac swojej firmie ?
    mozna to jakos wprowadzic do ksiazki podatkowej? bardzo zalezy mi na jakims
    rozsadnym rozwiazaniu. nie chce sciagac plyt od dystrybutorow polskich, bo
    musialabym isc na kompromisy : taki autor, taki tytul... a ja chce sprowadzac
    to co mi podoba sie. tez sobie wymyslilam :)

  • 4. Data: 2003-03-18 06:26:52
    Od: Jano <m...@h...gula>

    w...@p...onet.pl napisał(a):

    > wtedy to współczuję, a nawet odradzam samodzielnego zgłębiania tematu odprawy
    > celnej, przy niewielkiej ilości płyt skórka niewarta wyprawki no chyba że
    > lubisz wyzwania albo masz zaprzyjaźnioną agencje celną ;-)

    Popieram. Tez to przerabialem ale w innej dzialce. Skorka nie warta
    wyprawki.
    Sprowadzone pod siedzeniem, sprzedane bez rachunku. Cos z tego bylo (dla
    mnie oczywiscie).
    Gdyby to bylo proste to i Skarb Panstwa by mial.
    Coz jesli zysk rozpoczynal sie dopiero od ilosci sprowadzonej w wagonie
    50t.
    --
    Pozdrowienia
    J.