  • 1. Data: 2004-11-18 08:38:33
    Temat: nowe zameldowanie a urzad skarbowy
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Witam
    Wlasnie zmienilam miejsce zameldowania na kompletnie inne.
    Rozumiem ze musze teraz zawiadomic urzad skarbowy o tym fakcie, ale mam
    pytanie:
    1. czy mam zawiadomic urzad skarbowy ten stary (ze starego miejsca
    zameldowanie), czy nowy (w nowym miejscu)
    2. wogole w jakis sposob mam zawiadomiac jakis urzed ze teraz moje
    comiesieczne dokumenty beda splywac do innego urzedu?
    3. czy mam ten urzad zawiadomic teraz, czy potem, kiedy za np. 2
    miesiace dostane nowy dowod, czy moze zawiadamiac i teraz i potem
    (PIT-3) bodajze.
    4. czy takie zawiadomienie mozna wyslac poczta?

    olga

    --
    http://www.olga.dobczyce.net -> o podróżach mych do Rosji [głównie]
    oraz innych krajach byłego ZSRR

  • 2. Data: 2004-11-18 11:32:40
    Temat: Re: nowe zameldowanie a urzad skarbowy
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilhelmina" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytanie:
    > 1. czy mam zawiadomic urzad skarbowy ten stary (ze starego miejsca
    > zameldowanie), czy nowy (w nowym miejscu)
    Nowy.

    > 2. wogole w jakis sposob mam zawiadomiac jakis urzed ze teraz moje
    > comiesieczne dokumenty beda splywac do innego urzedu?
    NIP-3

    > 3. czy mam ten urzad zawiadomic teraz, czy potem, kiedy za np. 2
    > miesiace dostane nowy dowod, czy moze zawiadamiac i teraz i potem
    > (PIT-3) bodajze.
    Teraz NIP-3 i potem tez - ale przy zmianie dowodu mozna to zrobic w
    urzedzie.

    > 4. czy takie zawiadomienie mozna wyslac poczta?
    Poleconym.

    Chyba nic nie pomylilem.

  • 3. Data: 2004-11-18 11:35:41
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    > Teraz NIP-3 i potem tez - ale przy zmianie dowodu mozna to zrobic w
    > urzedzie.

    A nie moge tego zrobic na raz w momencie gdy zmienie dowod?
    To w koncu tylko 2 miesiace.... :)

    A moge sobie druczek druknac z internetu?
    Nie w kolorze?

    olga

  • 4. Data: 2004-11-18 12:43:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Nov 2004, Wilhelmina wrote:
    [...]
    > + A moge sobie druczek druknac z internetu?
    > + Nie w kolorze?

    ...tak :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd