  • 1. Data: 2003-10-21 15:51:00
    Temat: nowy Płatnik
    Od: "Michal" <s...@d...w-w.pl>

    Mam pytanko:

    Co to znaczy że jeżeli chcę zainstalować nowego płatnika pod Windows XP z
    bazą SQL Serwer to wyrzuca mi w czasie instalacji że do instalacji MSDE 2000
    potrzybny jest Windows XP z Service Pack 1 lub wyższym.

    Z góry dzięki za odpowiedź: Michał

  • 2. Data: 2003-10-21 18:48:01
    Temat: Re: nowy Płatnik
    Od: "Sławek Czyżak" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal" <s...@d...w-w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    2000
    > potrzybny jest Windows XP z Service Pack 1 lub wyższym.

    To właśnie co powyżej : musisz zainstalować Service Pack 1 do Windows XP

    Sławek

  • 3. Data: 2003-10-21 19:44:31
    Temat: Re: nowy P&sup3;atnik
    Od: 3...@b...pl (wwwww)

    Michal wrote:

    > Mam pytanko:

    > Co to znaczy ?e je?eli chc? zainstalowaae nowego p?atnika pod Windows XP z
    > baz? SQL Serwer to wyrzuca mi w czasie instalacji ?e do instalacji MSDE 2000
    > potrzybny jest Windows XP z Service Pack 1 lub wy?szym.

    > Z góry dzi?ki za odpowiedOE: Micha?

    a kiedy bedzie janosik?