    From: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: nowy Płatnik - do specjalistów i użytkowników
    Date: Fri, 28 Nov 2003 18:55:56 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    Dzień dobry.
    Mam kilka problemów związanych z tym cudem programistycznym
    Pytania są bardziej techniczne, niż "podatkowe" więc może ktoś kto zna ten
    program zechciałby pomóc na priva, żeby nie zaśmiecać grupy szczegółami.
    Jeżeli jednak ktoś miałby ochotę na grupie to mniej więcej opiszę o co mi
    chodzi :
    1) Poprawka - nie zawsze się wgrywa ( a czasem jest potrzebna) - szpec z
    prokomu odpowiedział :"wiemy, trudno"
    2) Po co są koperty przy nazwiskach podczas robienia koret? znaczyłoby to,
    że nie wysyłam wszystkich?
    3) jak robić kopie bazy sql
    4) podczas łączenia dwóch zestawów zrobionych na dwóch różnych komp. dla
    tego samego płatnika program "nie drukuje ludzi wczytanych z drugiego kompa,
    chociaż do dra bierze, to nie ma wydruku i dla nich nie da stworzyć się
    korekt.
    5) czy gdzieś można znaleźć spis błędów które robi program, niedawno na
    grupie pojawiła się informacja, że jest tego ponad 9000. skąd takie liczby?

    Na moje pytania ani prokom ani zus nie potrafi odpowiedzieć.

    Jeżeli ktoś chciałby pomóc to proszę pisać na maila i...@p...onet.pl
    . Ja jakąś wiedzę z płatnika już zdobyłem, więc również służę pomocą

    --
    PawełJ