  • 1. Data: 2004-05-24 13:16:42
    Temat: nowy numer VAT-UE a wykonywanie usług?
    Od: "maksymilian" <m...@v...pl>

    Witam,

    mam pytanie. Wykonuję usługi doradcze na rzecz klienta z Austrii. Zgodnie z
    ustawą wykonywanie tego typu usług nie podlega pod VAT. Czy w związku z tym,
    muszę ubiegać się o numer VAT-UE. Jak mam wystawiać faktury na rzecz klienta z
    Austrii (jaki mam tam podać nr NIP mój i klienta z Austrii). Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2004-05-24 15:19:04
    Temat: Re: nowy numer VAT-UE a wykonywanie usług?
    Od: bromden <l...@t...signature>