  • 1. Data: 2003-01-01 21:44:02
    Temat: nowy rok - rejestry vat
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    jak to zrobic :

    zamierzam prowadzic dla kazdego miesiaca osobna numeracie faktur ( od zera )
    ,
    czy musze tez tyle samo prowadzic rejestrow korekt (dla kazdego miesiaca
    osobno)

    rafal

  • 2. Data: 2003-01-03 01:47:42
    Temat: Re: nowy rok - rejestry vat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Jan 2003, rafal wrote:

    >+ jak to zrobic :
    >+
    >+ zamierzam prowadzic dla kazdego miesiaca osobna numeracie faktur ( od zera )

    Zdaje się żeśmy kiedyś wałkowali: jak to pogodzić z "ciągłością
    numeracji" ? (fakt, niejasno napisane...)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-03 09:29:42
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Zdaje się żeśmy kiedyś wałkowali: jak to pogodzić z "ciągłością
    > numeracji" ? (fakt, niejasno napisane...)

    AFAIK to oficjalne interpretacje dopuszczaja ciaglosc numeracji w ramach
    miesiaca.

    Karol

  • 4. Data: 2003-01-03 10:45:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jan 2003, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    >+
    >+ Zdaje się żeśmy kiedyś wałkowali: jak to pogodzić z "ciągłością
    >+ numeracji" ? (fakt, niejasno napisane...)

    ...a, jeszcze: raczej nie przeszkadza to zrobieniu kilku
    "wątków temetycznych" dla faktur (osobno sprzedaż
    towarów, osobno uslug,...) ale "ciągłość przerywana"
    wzbudzała kontrowersje :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-01-03 11:13:41
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > On Fri, 3 Jan 2003, Karol wrote:
    > [...]
    >
    > A to thx. za info. Masz jakiś "sieciowy" namiar ?

    Nie mam. Kiedys przeczytalem, zapamietalem a nawet stosowalem (w ramach
    miesiaca).
    Potem zrezygnowalem z miesiecy, ale za to w razie potrzeby prowadze
    dodatkowy rejestr :-)

    Karol

  • 6. Data: 2003-01-03 11:15:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jan 2003, Karol wrote:
    [...]
    >+ AFAIK to oficjalne interpretacje dopuszczaja ciaglosc numeracji w ramach
    >+ miesiaca.

    A to thx. za info. Masz jakiś "sieciowy" namiar ?
    (BTW: dobrze mi się zdawało, że nowe interpretacje powinny
    być "z urzędu" publikowane w inecie ?)

    Pozdrowienia, Gotfryd