  • 1. Data: 2003-01-01 13:18:07
    Temat: Podatek za sprzedaż - POMOCY !!!
    Od: "KRIS" <k...@l...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Na początek wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku 2003 dla Wszystkich
    grupowiczów !!!

    Moi drodzy proszę o pomoc... Być może, że temat już był ale nie mam czasu na
    przeglądanie archiwum...

    1. Mam nieruchomość - garaż kupiony w czerwcu 1999 roku. Po jakim czasie i
    jak się go liczy mogę go sprzedać żeby nie płacić podatku...? Jak liczyć
    czas czy od roku czy miesiąca zakupu....? I od jakiego roku? Może żeby było
    prościej kiedy podajcie datę kiedy mogę go sprzedać...

    2. Ile mam czasu od sprzedania /załóżmy, że sprzedam go 8 stycznia 2003r./
    mam na przeznaczenie pieniędzy na zakup następnego garażu żeby nie zapłacić
    podatku. I tu jak powyżej chodzi mi o konkretną datę do kiedy muszę dokonać
    zakupu nowego garażu...

    3. Ile ewentualnie i od czego zależy wysokość podatku jakbym jednak chciał
    go zapłacić... Załóżmy sprzedaję garaż za 35.000 zł i muszę zapłacić ten
    podatek gdyż nie minął ten okres chyba jak się nie mylę 5 lat. Ile od takiej
    kwoty musze zapłacić podatku...??

    Wszystkim z góry bardzo dziękuję i proszę o pomoc. Jest to dla mnie sprawa
    bardzo pilna i ważna. Gdzie ewentualnie znajdę coś w necie na ten temat...?
    Pod jakim hasłem...?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof