  • 1. Data: 2010-04-28 18:07:30
    Temat: noż oszaleję, PIT36 poz.57
    Od: temp <n...@x...pl>

    Jak co roku mam zgryz ;)
    Należna zaliczka, niby proste ale wpisujemy sumując listopad x2 (tak jak w
    tabelce miesięcznej powielamy listopad na grudzień) czy wyliczoną
    (rzeczywistą) z grudniem?
    Inaczej - czy w poz.57 ma być to samo co suma z tabelki miesięcznej?

  • 2. Data: 2010-04-28 20:17:10
    Temat: Re: noż oszaleję, PIT36 poz.57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "temp" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (rzeczywistą) z grudniem?
    > Inaczej - czy w poz.57 ma być to samo co suma z tabelki miesięcznej?

    Nalezna (zaliczka) = zaliczka, jaka sie nalezy (nalezala sie) fiskusowi.
    W jakiej wysokosci nalezy i nalezala sie ZALICZKA za grudzien?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-04-29 06:24:09
    Od: temp <n...@x...pl>

    SDD wrote:

> [...]
    >
    > Nalezna (zaliczka) = zaliczka, jaka sie nalezy (nalezala sie) fiskusowi.
    > W jakiej wysokosci nalezy i nalezala sie ZALICZKA za grudzien?

    W wysokości listopadowej. Czyli jest to (u mnie) suma z tabelki miesięcznej
    należnych zaliczek. OK, dzięki, za rok znowu będę się zastanawiał :), taki
    urok.