  • 11. Data: 2006-05-24 06:36:37
    Temat: Re: numer NIP i zawarte w nim informacje ...
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Dnia 5/23/2006 9:03 PM, Użytkownik mvoicem napisał:

    > Nie wiem jak z zebraniem, ale sens jest - uchronić od pomyłek
    > wprowadzającego dane.

    Od tego jest suma kontrolna

  • 12. Data: 2006-05-24 09:31:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a ...@...xy napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Od tego jest suma kontrolna

    dokładnie tak.
    Poza tym taka baza danych chroniłaby od błedu tylko w takiej sytuacji ze
    osoba miałaby mniej lat niz byłby okres od wydania numeru nip czyli na
    dzien dzisiejszy dotyczyłoby to tylko dzieci i mlodziezy - imo nie ma to
    sensu.

    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimœ innym.

  • 13. Data: 2006-05-24 10:53:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    \n wrote:

    > Od tego jest suma kontrolna

    Ale suma kontrolna nie skoryguje źle wprowadzonej daty. A coś takiego może.

    Zresztą, jeżeli komuś się chciało, to po co narzekać?. Nie przeszkadza
    to raczej w niczym?

    p. m.

  • 14. Data: 2006-05-24 12:07:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > może.
    >
    > Zresztą, jeżeli komuś się chciało, to po co narzekać?. Nie przeszkadza

    ale my tu dyskutujemy czy cos takiego wogole jest i jak to ewentualnie
    mogloby działac...
    W pit-11 wprowadziłem date ur. 2006 i jakis starszy nip i nie pokazało
    błedu (program Druki IPS - darmowy) - nie ma takiej funkcji w programie.

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myœl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"