  • 11. Data: 2007-10-05 09:53:25
    Temat: Re: obcokrajowiec w PL
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Oct 2007 11:41:09 +0200, cef napisał(a):

    > Jestem skłonny przyznać Ci rację :-)

    Uff... :)

    > Czyli jeśli nie prowadzi się działalności w swoim kraju,
    > to w kraju innym unijnym można otworzyć sobie działalnośc
    > na zasadach równoprawnych jak w tym kraju.

    Wszystko na to wskazuję, choć parę "schodów" pewnie trzeba i tak pokonać ;)

    > Nie wiem dlaczego, ale ubzdurałem sobie, że ten obywatel z Holandii
    > już tam prowadzi DG. A wtedy fikcyjna równość jest :-)

    :)

    --
    pozdrawiam,
    Jagna

  • 12. Data: 2007-10-05 14:22:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Oct 2007, cef wrote:

    > Z tą równością zasad to bym uważał, bo i tak pewnie się okaże,
    > że trzeba tę jednosobową DG obcokrajowca rejestrować w KRS,
    > a tu już takich samych zasad nie ma - zmiany kosztują.
    > I pewnie wymagane są księgi handlowe.

    Jakby tak było, to kwalifikowało by się pod łamanie przepisów UE.
    Problem w tym że nie mogę wskazać których :) bo nie miałem dotąd
    powodu aby szukać, ale AFAIK właśnie na tym polega pic: nie mogą
    to być zasady gorsze.
    Skoro ty możesz TANIEJ, to Holender też... :)

    Oczywiście, to czy konkretny kontrahent może z Tobą chcieć współpracować
    czy nie to osobna sprawa.
    Tak w ogóle - osoba mieszkająca w UE jest nierezytentem wg prawa
    bankowego?
    Przyznaję że nie chce mi się czytać :] ale może jakiś gruby błąd
    popełniamy.

    > Ale piszę z głowy

    ...ja też, co zastrzegam :)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2007-10-05 14:25:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Oct 2007, Jagna wrote:

    > a to pewnie Gotfryd z głowy Ci powie ;)

    Coś Ty ;)
    Odeśle do poczytania art.3.2a i .2b ustawy!
    O, tu:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2007-10-05 16:05:33
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Oct 2007 16:25:39 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Coś Ty ;)
    > Odeśle do poczytania art.3.2a i .2b ustawy!
    > O, tu:
    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-d
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html

    Eee....

    (ja wiedziałam, że tak będzie! ;p)

    --
    Pozdrawiam,