  • 1. Data: 2007-06-03 19:04:54
    Temat: obrażony ,,pracownik''
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    Witam,

    pewien chory niestety jak się okazało psychicznie osobnik wykonywał u mnie
    prace na umowę zlecenie. Wypłaciłem mu pieniądze z konta wcześniej opisane
    tytułem ,,zaliczka''. Teraz chciałem żeby podpisał rachunek na te
    pieniądze, a on odmawia. Mi to w zasadzie wisi, nie zależy mi na wpisaniu
    tego w KUP... Tylko co, jeśli mnie zaskarży że mu nie zapłaciłem za umowę?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: s...@s...net.pl, d...@s...net.pl
    h...@l...pl, z...@w...pl, t...@l...pl

  • 2. Data: 2007-06-03 19:09:28
    Temat: Re: obrażony ,,pracownik''
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
> [...]
    > tego w KUP... Tylko co, jeśli mnie zaskarży że mu nie zapłaciłem za umowę?

    wiesz..
    IMO na zdrowy rozsądek masz dowód - dowód nadania przelewu..
    Ty kase jakąś przelałes..

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2007-06-03 19:26:30
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.06.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
> [...]
    > tego w KUP... Tylko co, jeśli mnie zaskarży że mu nie zapłaciłem za umowę?

    1. przecież dowodem, że zapłaciłeś, jest potwierdzenie przelewu, a nie
    rachunek. Rachunek nie ma nic wspólnego z zapłatą. Przecież on może
    wystawić rachunek, a Ty za niego nie zapłacić.

    2. odmawiając wystawienia rachunku popełnia wykroczenie skarbowe.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2007-06-03 20:27:45
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > tytułem ,,zaliczka''. Teraz chciałem żeby podpisał rachunek na te
    > pieniądze, a on odmawia. Mi to w zasadzie wisi, nie zależy mi na wpisaniu
    > tego w KUP... Tylko co, jeśli mnie zaskarży że mu nie zapłaciłem za umowę?

    Zakibluj do go Urzedu Kontroli Skarbowej. Będzie na przyszłosc wiedział,
    ze choroby psychiczne są kosztowne.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 5. Data: 2007-06-04 04:43:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sun, 03 Jun 2007 21:04:54 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

> [...]
    > te pieniądze, a on odmawia. Mi to w zasadzie wisi, nie zależy mi na
    > wpisaniu tego w KUP... Tylko co, jeśli mnie zaskarży że mu nie

    Czy to ten sam osobnik dla którego swojego czasu szukałeś sposobu na
    "ramową UoD"?

    p. m.

  • 6. Data: 2007-06-04 07:40:59
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > pewien chory niestety jak się okazało psychicznie osobnik wykonywał u mnie
    > prace na umowę zlecenie.

    Mówimy o tym samym przypadku, co to nie chciałeś sprawdzać efektów pracy i
    umowy o dzieło? ;-)

  • 7. Data: 2007-06-04 18:05:31
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 4 czerwca 2007 09:40
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f40fv7$jgj$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Mówimy o tym samym przypadku, co to nie chciałeś sprawdzać efektów pracy i
    > umowy o dzieło? ;-)

    Nie, nie.... Tamto to brat był ale brat okazał się leniem śmierdzącym i
    nawet roboty za 1000zł trwającej tydzień nie wziął tylko chodzi i marudzi,
    że kasy na nic nie ma... Więc olałem wtedy ten temat.

    --

    h...@l...pl, z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl

  • 8. Data: 2007-06-04 18:05:53
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 4 czerwca 2007 06:43
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > Czy to ten sam osobnik dla którego swojego czasu szukałeś sposobu na
    > "ramową UoD"?

    Ja już nic nie mówię, bo widze ludzie za dużo z mojego życia pamiętają :D

  • 9. Data: 2007-06-04 21:53:44
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Wrak Tristana nabazgrolił na ekranie:
    > Ja już nic nie mówię, bo widze ludzie za dużo z mojego życia pamiętają :D

    Eeeee tam, pamiętają... po prostu katalogują, drukują i w teczuszki,
    teczuszki ;)

    A świstak siedzi i zawija...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]