  • 1. Data: 2006-02-09 21:12:26
    Temat: od kiedy kasa fiskalna w DG z 2005 bez sprzedaży
    Od: "WaldiM" <w...@a...pl>

    Kolejna modyfikacja często powtarzanego ostatnio pytania o kasy, ale takiej
    konfiguracji znaleźć nie mogłem:

    DG - sklep internetowy, założona w 12/2005 ale bez sprzedaży do dnia
    dzisiejszego.

    Od kiedy musimy mieć kasę?

    Od 01/01/2006?
    Od 31/03/2006?
    czy może od chwili kiedy pojawi się sprzedaż dla osób indywidualnych?
    a może inne opcje?

    będę wdzięczny za opinie

    WaldiM

  • 2. Data: 2006-02-10 22:12:06
    Temat: Re: od kiedy kasa fiskalna w DG z 2005 bez sprzedaży
    Od: Mario <n...@o...pl>

    Oglądaj jutro konferencję MF Zyty
    Podobno ma odpowiedzieć na twoje pytanie

  • 3. Data: 2006-02-13 10:58:12
    Od: wicio <o...@p...fm>

    Mario napisał(a):
    > Oglądaj jutro konferencję MF Zyty
    > Podobno ma odpowiedzieć na twoje pytanie
    moze ktos mi powie co powiedziala Zyta ?? bo mnie to bardzo interesuje
    ta sprawa

  • 4. Data: 2006-02-13 12:06:04
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060213/p