    From: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: oddałem córce samochód i...
    Date: Thu, 09 Sep 2010 23:52:38 +0200

    mam kilka pytań:
    - auto ubezpieczone (OC) do marca 2011 z maksymalną zniżką z tytułu
    bezszkodowej jazdy - czy powinienem zgłosić do ubezpieczyciela fakt
    przekazania auta do eksploatacji innej osobie ? córka ma 22 lata i prawo
    jazdy od pół roku.
    - co zrobić aby kolejne ubezpieczenie było już na córkę i aby choć
    trochę mogła ona skorzystać z moich zniżek (współwłasność ? w jaki
    sposób ?) jednocześnie nie narażając mnie na utratę moich zniżek w
    przypadku jakiejś np. stłuczki ?
    - jeśli współwłasność, to na drodze darowizny połowy wartości pojazdu ?
    czy jak ?
    - przy współwłasności, kto jest uwidoczniony w ubezpieczeniu i czy
    należy dokonywać ponownej rejestracji auta ?

    z góry dzięki za info.
    (p/s wiem że trochę ntg ale nie mam dostępu do innych grup)