  • Data: 2005-07-17 22:01:53
    Temat: odliczanie paliwa
    Od: "katalog firm" <z...@k...biz> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chciałbym się dowiedziec jak to w końcu jest z tym odliczaniem paliwa. Mam
    DG oraz prywatny samochód, chciałbym odliczyc sobie paliwo i tu pojawia się
    pytanie jakie są obecnie warunki. Czy moge zuzycie paliwa samochodem
    prywatnym wytłumaczyc jako delegacja i tym samym odliczyc ryczałt za paliwo
    w deklaracji Vat 7 ? Jaka forma najbardziej się opłaca w jakim przypadku mi
    najwięcej zwrócą? A może lepiej wciągnąc auto w firme ?

    Czekam na odp