  • 1. Data: 2002-11-29 07:09:04
    Temat: odliczenia w TBS
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z grupowiczów może mi powiedzieć,
    czy jeżeli otrzymuję mieszkanie w tz. TBSach
    to czy mogę sobie jako "właściciel" takowego
    mieszkania korzystać z ulgi remontowej?
    Czy również od podatku mogę odliczyć koszty
    (wpłacona kaucja za mieszkanie) poniesione z
    "zakupem tego mieszkania"??
    Będę wdzięczny za wszelkie info.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2002-11-29 07:19:43
    Temat: Re: odliczenia w TBS
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Darek napisał:
> [...]
    > mieszkania korzystać z ulgi remontowej?
    > Czy również od podatku mogę odliczyć koszty
    > (wpłacona kaucja za mieszkanie) poniesione z

    Ulga remontowa - owszem, masz tytuł prawny.
    Ulba budowlana jest obecnie ograniczona do odliczania odsetek od kredytu
    na "zakup" mieszkania. Ale w TBS mieszkania sie nie kupuje - nie ma
    przeniesienia własności.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk