  • 1. Data: 2006-08-24 10:34:56
    Temat: odliczenie należnego VAT przy braku naliczonego
    Od: "IC" <m...@p...com>

    Wyrejestrowałem DG tylko w ZUS do czasu uzyskania przedłużenia renty
    czasowej, żeby nie płacić składek społecznych w czasie oczekiwania na
    ponowną decyzję ZUS o przyznaniu renty, co może trwać jak mi powiedziano do
    2 miesęcy.
    1. Co można w tym czasie zrobić z kosztami stałymi DG jak telefon, internet,
    czynsz? Skoro dla ZUS nie prowadzę DG a dla US tak
    Deklaracje pit5 i vat7 i tak muszę składać.

    2. Czy w deklaracji vat7 mogę wykazywać vat naliczony z kosztów stałych przy
    braku sprzedaży i braku vatu należnego? Jeśli nie to kiedy można odliczyć i
    czy wogóle.

    3. Czy w razie kontroli ZUS mogą być potraktowane koszty stałe potrzebne do
    konserwacji firmy jako niezgłoszona działalność gospodarcza?