  • 1. Data: 2003-02-14 07:30:54
    Temat: odliczenie od podatku kosztow aktu notarialnego
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    Witam,

    pytania dotycza mieszkania w budynku wielorodzinnym

    1. czy mozna odliczyc od podatku koszty aktu notarialnego ktorym przenosi
    sie na mnie wlasnosc lokalu ?
    2. czy mozna odliczyc od podatku grunt pod tym budynkiem, nie mam faktury na
    grunt - firma nie chciala wystawiec faktury tlumaczac ze kwoty beda w akcie
    notarialnym - kwoty te sa wyszczegolnione osobno w akcie.

    dziekuje i pozdrawiam
    radek

  • 2. Data: 2003-02-14 08:04:05
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>