  • 1. Data: 2003-02-13 22:15:38
    Temat: wysokość składek
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    mam wielka prośbę czy mógłby mi ktoś podać całkowitą wysokość obowiązkowych
    składek (uwzględniającą składkę pracownika i pracodawcy) dla osoby
    zatrudnionej za najniższą pensję 800 zł?
    chodzi mi o całość składki, która jest wpłacana do ZUSu
    z góry dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2003-02-14 16:12:11
    Temat: Re: wysokość składek
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "plemek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrudnionej za najniższą pensję 800 zł?
    > chodzi mi o całość składki, która jest wpłacana do ZUSu

    9,76 % emerytalne - (2x)
    6,5 % rentowe - (2x)
    2,45% chorobowe
    wypadkowe - trudno powiedzieć, w zależności ile u Ciebie wynosi
    8 % zdrowotne - podstawa po odtrąceniu składek na ubezp. społeczne płacone
    przez pracownik
    2,45 % fundusz pracy
    0,15 % ZFŚS

    Jeśli nie zrobiłam gdzieś błędu to razem: 352,59
    Agata