  • Data: 2005-02-21 21:04:16
    Temat: odliczenie od podatku - oddawanie krwi
    Od: hgfh <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Było o tym jakiś czas temu, ale piszę bo sprawa się wyjaśniła. Otóż
    wbrew temu co było pisane, można odliczyć od podatku kwotę, jeśli się
    oddawało krew w 2004 roku, na podstawie zaświadczenia wydawanego przez
    Stację Krwiodastwa. Ja odliczyłam, byłam wezwana do US w sprawie PIT-a
    (ale zupełnie z czym innym - pomyliłam się w rachunkach w jednym
    miejscu) i kobieta w US widziała co odliczyłam - darowizna na rzecz
    służby zdrowia. I pytałam się jej, czy można to odliczyć. Powiedziała,
    że tak i że za 2005 też będzie można odliczać, bo ta poprawka do ustawy
    nie weszła w życie.