  • 1. Data: 2003-09-04 09:17:23
    Temat: odliczenie odsetek kred. mieszk. od podatku doch.
    Od: "Piotr" <p...@d...pl>

    Witam,

    Mam kredyt Własny Kąt w euro i odpisuję sobie odsetki od tego kredytu od
    podatku dochodowego.
    Czy jeśli wezmę inny (na lepszych warunkach) kredyt i spłacę nim ten w PKO
    BP - to czy dalej będę mógł odpisywać odsetki ?

    Idąc dalej: co w sytuacji gdy wezmę ten nowy kredyt większy (WWJ w
    Multibanku) konsolidując moje długi, w tym kredyt mieszkaniowy ? Czy również
    mogę odpisywać odsetki od podatku ?

    pozdrawiam,
    Piotr