  • 1. Data: 2003-04-14 09:48:30
    Temat: odp: z serii odpisy od podatku.. CD
    Od: "pixi" <p...@p...onet.pl>

    > Co to znaczy "jak od dewelopera". Albo kupiles od dewelopera (rynek
    > pierwotny) albo od poprzedniegon wlasciciela (rynek wtórny).
    > Nie ma nic po srodku.

    tia.. niepotrzebnie zamieszalem ;-) kupilem na rynku wtornym ;-)

    > Jezeli uznamy ze to ulga remontowa to mozesz to wszystko odliczyc.

    o taka odpowiedz mi chodzilo...

    > Jezu, bedzie wiecej???? :-)

    ano...

    wiec to wiecej jest takie:

    1. kuchnia - kupile nowa kuchnie, wszystkie meble byly robione na wymiar
    wiem wiem - odpowiedz na grupie okolo 5 postow wczesniej... ALE ... tam
    napisano ze moge odliczyc szafke pod zlew i kuchenke ... z tym ze ja mam na
    fakturze jedna pozycje: Sonia stala zabudowa - cena XXX

    czy w takim razie moge odliczyc cala kuchnie ?

    przem