  • 1. Data: 2002-02-08 15:44:45
    Temat: odpis na leczenie - rach. czy faktura?
    Od: "mwi" <m...@e...pl>

    witam

    mam rach od lekarza (nie jest płatnikiem VAT) na 40 pln i chcę to odliczyć
    można?

    pzdr
    mwi

  • 2. Data: 2002-02-08 16:00:27
    Temat: Re: odpis na leczenie - rach. czy faktura?
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik mwi <m...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a40roe$m6c$...@n...onet.pl...
    > witam
    >
    > mam rach od lekarza (nie jest płatnikiem VAT) na 40 pln i chcę to odliczyć
    > można?

    Zalezy od czego chcesz odliczac.

    Karol

  • 3. Data: 2002-02-08 16:12:13
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > Zalezy od czego chcesz odliczac.
    >
    > Karol

    :-)))

    Jeśli ten lekarz malował Twoje mieszkanie,
    to nie odliczysz :-))

    CEZ

  • 4. Data: 2002-02-08 21:40:28
    Od: "Łukasz Lachowicz" <l...@e...com>

    > mam rach od lekarza (nie jest płatnikiem VAT) na 40 pln i chcę to odliczyć
    > można?

    Owszem można odliczać rachunki za uslugi lekarskie i nei musza to być
    faktury VAT

  • 5. Data: 2002-02-09 12:38:25
    Temat: Odp: odpis na leczenie - rach. czy faktura?
    Od: "mwi" <m...@e...pl>

    > Owszem można odliczać rachunki za uslugi lekarskie i nei musza to być
    > faktury VAT

    dzięki

    oczywiście chcę odliczyć z tytułu prywatnego leczenia (post Karola) :-)

    ale w ciągu roku miałem tylko ten wydatek na leczenie, czy nie ma jakiegoś
    limitu, poniżej którego takie odliczenie nieprzysługuje?

    pzdr
    mwi

  • 6. Data: 2002-02-09 13:35:15
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > ale w ciągu roku miałem tylko ten wydatek na leczenie, czy nie ma jakiegoś
    > limitu, poniżej którego takie odliczenie nieprzysługuje?

    nie - dolny limit jest tylko przy remontach

    > pzdr
    > mwi

    pozdr
    KTP

    PS
    jeśli masz (żonę OR dzieci) AND (oni nie mają własnych dochodów)
    możesz odliczyć też wydatki na ich leczenie (w ramach swojego limitu)

  • 7. Data: 2002-02-09 14:14:57
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Łukasz Lachowicz <l...@e...com> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

    > Owszem można odliczać rachunki za uslugi lekarskie i nei musza to być
    > faktury VAT

    W ktorym roku mozna odliczac te uslugi lekarski?
    A precyzujac "za ktory rok"?

    Karol

  • 8. Data: 2002-02-10 14:01:19
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "> W ktorym roku mozna odliczac te uslugi lekarski?
    > A precyzujac "za ktory rok"?
    >
    > Karol

    można jeszcze rozliczyć takie rachunki w rozliczeniu za 2001 r.
    W 2002 R. ULGI ZDROWOTNEJ NIE MA

    Magdip