  • 1. Data: 2002-02-08 15:17:46
    Temat: Zalegly podatek - jaki moze byc za to mandat ?
    Od: <a...@i...pl>

    W 2000 kupilem i sprzedalem samochod (ten sam)
    W efekcie zarobilem 1800 zl od czego nie odprowadzilem podatku dochodeowego
    (po prostu nie wiedzialem - ale mniejsza z tym)
    Byla kontrola i sprawa wyszla
    W efekcie zaplacilem 470 zl zaleglego podatku wraz z odsetkami
    Ponadto wezwano mnie i dostane jeszcze jakis mandat
    Tu pytanie
    Jaki ten mandat moze byc wysoki ? Slyszalem cos o 2700.
    Chodzi mi o praktyczna odpowiedz a nie teoretyczna
    Jezeli ktos cos takiego juz placil to ile ?

    Dodam jeszcze ze ogolnie sytuacje finansowa mam w tej chwili nienajlepsza:
    bylem 6 mies bezrobotny, teraz zarabiam niewiele

    Ile tego mandatu moge siec zaplacic ?
    Moze nie przyjac go i sprawa rostrzygnie sie przed sadem pozytywniej ?

    Prosze o odpowiedz roniez na priva

    ASEWR

  • 2. Data: 2002-02-09 15:21:46
    Temat: Re: Zalegly podatek - jaki moze byc za to mandat ?
    Od: "Wisia" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ile tego mandatu moge siec zaplacic ?
    > Moze nie przyjac go i sprawa rostrzygnie sie przed sadem pozytywniej ?

    Nie bądź głupi, zwróć się z wnioskiem o niekaranie ile by to nie było,
    Sylvus

  • 3. Data: 2002-02-10 23:21:43
    Od: <a...@i...pl>

    [...]
    > Nie bądź głupi, zwróć się z wnioskiem o niekaranie ile by to nie było,
    > Sylvus

    Gadalem juz z Babka, ktra zajmuje sie poborem tych mandatow
    i zapytalem czy moge prosic o umozenie -
    powiedziala ze nie i ze mam 2 drogi:
    1. przyjac mandat (19.02.2002 dowiem sie jakiej bedzie wysokosci)
    2. nie przyjac - wtedy sprawa trafi do sadu

    W sumie to wydaje mi sie ze prozba o niekaranie
    powinna byc w jakis tam sposob respektowana
    na czyje rece w US to najlepiej zlozyc ?