  • Data: 2003-01-04 00:06:22
    Temat: odsetki za nie zaplacona fakture - PILNE
    Od: "michal" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie. Od ponad 3 miesiecy jednen z urzedow gminy jest mi dluzny
    pieniazki za nie zaplacona fakture. W zwiazku z tym ze nie zalezy mi na
    takiej wspolpracy - chcialbym jak najszybciej oddzyskac pieniazki z
    oczywiscie jakims procentem. Kwota jest mala - ale zawsze cos niecale 600
    zl. Jak nalezy zaliczac odzetki karne? Od kiedy moge je zaczac naliczac? Jak
    poinformowac urzad o tym ze takie odsetki sa naliczane.. Ogolnie rzecz
    ujmujac jak im dopiec aby naleznosc do mnie wrocila i zostalo jeszcze troche
    na chleb! Dzieki i pozdrawiam

    MIchal