eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiopony zimowe w koszty... ale co gdy >3500zł ? › opony zimowe w koszty... ale co gdy >3500zł ?
  • Data: 2010-10-29 09:45:09
    Temat: opony zimowe w koszty... ale co gdy >3500zł ?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jest sobie pojazd "na firmę", osobowy, używany, amortyzowany w okresie
    30miesięcy.
    Wynika potrzeba zakupu opon zimowych, najlepiej wraz z felgami. "Czas
    życia" opon w tym pojeździe w praktyce nie przekracza 1 sezonu.
    Znajduję w sieci odpowiedzi, że oczywiście, że nie ma problemu, że opony
    (zimowe) to normalny element eksploatacyjny i wrzuca się go w koszty,
    jak zimowy płyn do spryskiwacza itp.
    Ale pojawia mi się pewien problem. Komplet 4 opon (samych) to
    zdecydowanie >3500zł (netto, niestety taki urok takiego rozmiaru opony).
    Do tego felgi też będą >1500zł. Co w takim przypadku?
    Kupować po jednej feldze, jednej oponie, na jedną fakturę? Czyli 8
    faktur wrzucić w koszty bez problemu i wyjaśniania?
    Czy jeśli kupię 4 opony + 4 felgi na jedną fakturę ~5000 netto to mamy
    problem, bo ani to ulepszenie środka trwałego amortyzowanego (bo będzie
    używane mniej niż rok), ani osobny środek trwały...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1