  • 1. Data: 2006-06-18 21:23:59
    Temat: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
    Od: "Krzysiek" <k...@d...wywalto.pl>

    Witam,
    chcę zarejestrować nowego pracownika - rencistę i mam dylemat związany z
    oznakowaniem tegoż rencisty - w Płatniku można wybrać między lekkim,
    umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności, a pracownik ma
    orzeczenie, w którym napisano iż "naruszenie sprawności organizmu powoduje w
    znacznym stopniu ustratę zdolności do pracy zgodnej z poziomem posiadanych
    kwalifikacji i orzeka się o częściowej niezdolności do pracy trwale". Nie
    wiem więc, jak to zakwalifikować.
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2006-06-19 01:16:39
    Temat: Re: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Sunday, June 18, 2006, 11:23:59 PM, you wrote:

> [...]
    > kwalifikacji i orzeka się o częściowej niezdolności do pracy trwale". Nie

    Dla mnie dość oczywiste.

    BTW: mój znajomy stracił w wypadku nogę. Musiał sie co dwa lata
    zgłaszać na komisję w celu określenia "grupy inwalidzkiej". Czyżby
    lekarze uważali, że mu ta noga w ciągu dwóch lat odrośnie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl