  • 1. Data: 2006-06-18 13:42:09
    Temat: Jaka stawka podatku jeśli nie rozliczyłam dochodowego?
    Od: Magda <m...@o...pl>

    Wykonałam niegdyś parę zleceń (2003-2005), przyjęłam za nie płatności i
    części niestety nie rozliczyłam. Małe kwoty ale jednak. Płatności
    przyjmowałam na konto, umów pisemnych nie było.

    Czy po ujawnieniu tych nierozliczonych kwot przeze mnie lub przez us
    podatek będzie naliczony wg. normalnych stawek czy 75%? Czy stawka w
    takim przypadku jest zależna od tego kto ujawnił sprawę (ja jako
    zapominalski podatnik lub US)?

    pzdr, Madzia

  • 2. Data: 2006-06-18 15:16:45
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Magda wrote:
> [...]
    > podatek będzie naliczony wg. normalnych stawek czy 75%? Czy stawka w
    > takim przypadku jest zależna od tego kto ujawnił sprawę (ja jako

    Normalne stawki plus odsetki od dnia wymagalności plus coś pewnie
    jeszcze z kodeksu karno-skarbowego.
    75% jest zarezerwowane na specjalne okazje, wtedy kiedy widzą, że masz
    kasę ale ani ty, ani oni nie potrafią ci udowdnić skąd.