  • 1. Data: 2005-10-28 07:01:06
    Temat: oświadczenia o niekaralności
    Od: "ED" <e...@w...pl>

    Gdzie mam się udać, żeby otrzymać:
    - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i ze nie
    toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.
    - oświadczenie o niekaralności dyscyplinarnej i ze nie toczy się przeciwko
    mnie postępowanie dyscyplinarne.
    - oświadczenie ze nie byłam karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych
    związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.

    Ile czasu się czeka na wydanie zakich oświaczeń i jakie są wielkości opłat?
    Czekam na info.

  • 2. Data: 2005-10-28 07:02:13
    Temat: Re: oświadczenia o niekaralności
    Od: "Gosia" <g...@W...pl>

    Użytkownik "ED" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
    >
    > Ile czasu się czeka na wydanie zakich oświaczeń i jakie są wielkości

    Witam,

    Przy Sądach Okręgowych są punkty informacyjne Krajowego Rejesteu Karnego
    (wykaz na stronie ministerstwa sprawiedliwości)
    tam można uzyskać informację o osobie(niekaralność), kosztuje to 50 zł(znak
    sądowy), trwa to około tygodnia.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2005-10-28 07:33:02
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 28 paź o godzinie 09:01, na pl.soc.prawo.podatki, ED napisał(a):

> [...]
    > - oświadczenie ze nie byłam karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych
    > związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.

    Hmm... oświadczenie to możesz sam napisać.
    Zapewne to o czym myślisz to nic innego jak *zaświadczenia o niekaralności*
    a nie oświadczenia.
    Zaświadczenia wydają np. urzędy z danej 'branży' - sądy w sprawach
    karalności, urzędy skarbowe - w sprawach nie zalegania z podatkami, ZUS - w
    sprawach nie zalegania ze składkami na FUS itp itd.

    --
    Herbi
    28-10-2005 09:33:00