  • 1. Data: 2005-10-28 07:16:53
    Temat: korekta VAT-7 jakie wyjasnienie?
    Od: " and" <a...@g...pl>

    Witam
    W kwestii raczej zwyczajowej...
    Jestem zmuszony po raz pierwszy zlozyc korekte VAT-7.
    Korekta raczej formalna, bo kwoty sie nie zmienia tylko nie
    wypelnialem pola 57:(( (kilka watkow wczesniej)
    teraz pytanie: Jak napisac uzasadnienie?
    Prawda jest taka ze poradnik z ktorego korzystalem podawal iz nie trzeba
    tego pola wypelniac, ale czy tak im napisac? czy trzeba wyrazac skruche?:)
    Normalnie nie wiem jak sie do tego zabrac...

    bede wdzieczny za podpowiedz.

    and

  • 2. Data: 2005-10-28 07:40:22
    Temat: Re: korekta VAT-7 jakie wyjasnienie?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

> [...]
    > tego pola wypelniac, ale czy tak im napisac? czy trzeba wyrazac skruche?:)
    > Normalnie nie wiem jak sie do tego zabrac...

    Nie żebym radził Ci się wzorować na sobie, ale radzę nie popadać w przesadę.
    Ja raz złożyłem VAT-7 bez wypełnionego pola nr 1 (nr NIP). W sumie duzo
    powazniejsze "wykroczenie" niż brak pola 57, mimo, że też nie wpływające
    na kwotę należną. Zorientowałem się przypadkiem po 3 miesiącach.
    Wypełniłem więc tę deklarację ponownie, odhaczyłem pole "korekta",
    a na górze (na górynym marginesie) napisłem ręcznie maczkiem:
    "Powód składania korekty: brak nr NIP na pierwotnej deklaracji".
    Żadnych pism, wyjaśnień, żadnych czynnych żalów!
    I co? I nic. Minął rok i mnie nie zabili :-)
    Na koniec powtórzę:
    Nie żebym radził Ci się wzorować na sobie, ale radzę nie popadać w przesadę
    z powodu takiej pierdoły.

    latet

  • 3. Data: 2005-10-28 08:24:05
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Proponował bym ci napisac wyjaśnienie .
    Np. Z powodu błędnego przeniesienia z prawidłowo prowadzonej ewidencji
    itd...
    Bez przesady to wystarczy .